kebersamaan..

On: Friday 24 July 2009



KEBERSAMAAN.. satu ungkapan yang indah didengar tetapi amat sukar untuk diamalkan dalam kehidupan seorang yang pernah mendapat sentuhan tarbiyah. KEBERSAMAAN.. menjadi asbab hidayah Ilahi terus menyinari kehidupan hamba. KEBERSAMAAN.. menjadi asas kepada keistiqamahan berterusan dek nasihat-menasihati dan biah solehah yang mampu menjana keimanan. Dengan hanya melihat wajah-wajah mereka yang soleh sahaja pun sudah memadai untuk mengembalikan seri keimanan dalam diri hamba.

Begitulah pri pentingnya KEBERSAMAAN. Yakni KEBERSAMAAN kepada sesiapa sahaja.. dimana sahaja.. yang mempunyai keinginan dan hasrat yang sama iaitu roh baru kebangkitan ISLAM mengairi setiap darah-darah syabab yang bakal mengambil alih tugas dan kerja-kerja islami mujadid Islam yang telah uzur.

KEBERSAMAAN boleh dikatakan boleh menjadi anak kunci untuk melihat gerbang keindahan yang enak mewangi dipenuhi dengan keindahan di akhirat kelak iaitu syurga Allah SWT.

Marilah sahabat-sahabat sekalian... sama-sama kita terus berada dalam KEBERSAMAAN. Elakkan berseorangan dan terasing.. Kerana ternakan yang terasing dari gerombolannya bakal diterkam oleh pemangsa-pemangsa yang mengintai peluang sejak sekian lama...

-bromujaheed-

0 comments on "kebersamaan.."