Kezaliman Pengganas Zionis

On: Wednesday 21 January 2009




Alhamdulillah. Pada 31 Disember 2008, bertempat di Masjid Putrajaya, HALUAN MALAYSIA telah menganjurkan Ceramah yang bertajuk "Kezaliman Pengganas Zionis" disampaikan oleh Akhi Azman Shamsudin.

Ana cuba membuat ringkasan ceramah tersebut:-

- Hendaklah kamu sentiasa bersama-sama berjuang dengan golongan yang menegakkan kebenaran. Dalam satu hadis riwayat bukhari yang menyatakan bahawa golongan yang menegakkan kebenaran tersebut berada di baitul maqdis dan sekitarnya. Perjuangan yang berterusan...

- Persoalannya, kita yang tinggal jauh drp palestin ini.. apa sumbangan kita??

- Satu hadith, Tidak akan berlaku pada hari kiamat sehinggalah orang islam berjaya membunuh org yahudi.. sehingga org yahudi bersembunyi di belakang pokok, maka pokok akan berkata, wahai muslim, inilah orang yahudi berada dibelakangku maka bunuhlah mereka..

- Yahudi berpegang kepada ajaran taurat yang ditokok tambah bahawa umat mereka adalah umat terpilih dan menjadi halal darah umat selain yahudi.

- Termaktub dalam taurat yang ditokok tambah menyatakan bahawa "Allah tidak adil"

- menghalalkan segala bentuk kezaliman dan pembunuhan terutamanya hasil Konferens Yahudi (Protokol Zionis) pada tahun 1897.

- Cita-cita zionis adalah untuk menguasai dan memimpin dunia.

- Kitab talmud lagi kejam, petikan pertanyaan kepada tuhan "Kenapa KAMU menciptakan makhluk selain umat terpilih(yahudi), AKU menciptakan mereka supaya kamu boleh naik belakang mereka, menghisap darah mereka, membakar yang baik, mencemari yang suci dan menghancurkan segala yang dibangunkan oleh mereka"

- Kitab talmud "orang-orang yahudi boleh membunuh dan merompak bangsa selain yahudi"

- petikan 57a: " dihalalkan siapa-siapa yang mencuri dikalangan bangsa selain yahudi"

- Petikan talmud 22e "orang dewasa selain yahudi adalah sebahagian drp binatang", "Orang-orang selain yahudi lebih suka berzina dengan binatang", "Kanak-kanak selain yahudi adalah sepenuhnya binatang"

- Ada juga dikalangan yahudi yang mengutuk usaha zionis melakukan kezaliman.

Ada 9 perkara sumbangan yang boleh kita lakukan di Malaysia:-

1. Kita semua wajib faham dan peka isu palestin
- kena kenal yahudi, macamana boleh berlaku hal di palestin
- semua perkara yang besar didunia ada kaitan dengan zionis (perang dunia 1, perang dunia 2, dan perang dunia 3 yang bakal berlaku)
- Semua kebanyakan pemimpin-pemimpin dunia dan dikatakan semua pemimpin amerika terlibat dengan freemason kecuali Ibrahim Lincoln
- Begitu juga melalui kajian beliau bahawa Barrack Obama juga terlibat dengan freemason

2. Sumbangan kewangan
- bantuan kewangan amat diperlukan
- jangan bagi sumbangan kewangan melalui media massa(formal) kerana kebanyakkannya akan dibekukan oleh bank kerana disekat oleh israel. Perlu melalui jalan belakang melalui NGO-NGO islam.
- berjimat-cermat dan menghayati keadaan masyarakat palestin yang amat tenat sekarang ini.

3. Bantuan perubatan dan sukarelawan

4. Menyeru semua pertubuhan politik dan seluruh pertubuhan NGO-NGO Muslim dan Non-muslim bersatu dalam membantu saudara kita yang teraniaya.

5. Sesiapa yang berbakat dalam penulisan, sebarkanlah karya-karya anda dalam pelbagai bentuk kreativiti, dalam bentuk yang ringkas dan mudah difahami termasuk lukisan kartun, animasi, pamplet dan sebagainya.

6. Boikot barangan ISRAEL semaksimum mungkin.

7. Sampaikan dan sebarluaskan sebaran-sebaran am isu palestin kepada rakan-rakan, sanak saudara, media massa, internet.

8. Doa dan munajat.

9. Hindarilah kehidupan bermewah-mewahan kerana bermewah akan menyebabkan hati kita buta dan sukar untuk tersentuh dengan keperitan saudara kita yang berada di palestin.

Ana mengharapkan sesiapa yang ada sebarang bentuk bahan bacan atau sebaran am yang sesuai agar attach ke forum diskusi ini untuk disebarluaskan.

Wassalam..

0 comments on "Kezaliman Pengganas Zionis"